1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a produktů (služby uvedené na www.miracleclinic.cz.) V provozovně Miracle Esthetic Clinic and Spa Janáčkovo nábřeží 7/86 Praha 5 a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.
Provozovatel poskytuje služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.
2. Objednávka služeb
Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.
Přeobjednání
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky, emailem nebo, nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření.
Pozdní příchod
Dostavíte-li se se zpožděním, bude Vaše ošetření zkráceno, tak aby mohl být obsloužen zákazník, který je objednán po Vašem ošetření, v čase, na který je objednán.
Dárkové poukazy
Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.
Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro platbu.
Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.
Odmítnutí služby
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
- zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření
- zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
- zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy
- zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu
Osobní věci a cennosti
Provozovatel neručí za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře.
Ceníky
Ceníky jsou k nahlédnutí na klinice a na webových stránkách provozovatele.
Prodej produktů
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení, neotevřené, a to v zákonné době a zákonným způsobem.
3. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.
V případě, že zákazník/ce nemůže vyčerpat předplacenou proceduru z důvodu zdravotních komplikací, je třeba doložit potvrzení od ošetřujícího lékaře.
V případě kladně posouzené reklamace lze částku pouze vyměnit za zboží, vouchery a nebo služby poskytované provozovatelem.
4. Storno poplatek
V případě, že se nedostavíte na ošetření bez omluvy a předchozího zrušení v době menší než 24hodin, bude Vám účtován storno poplatek ve výši 100% objednaného ošetření.