Dnes máme OTEVŘENO od 8:00 do 20:00

Zavolejte nám!

Děláme ženy krásnější již od roku 1999

Viora V20

Převratná novinka v oblasti ošetření celého těla na bázi radiofrekvenčních vln a intenzivního pulzního světla. Nejefektivnější neinvazivní redukce tuku v problematických partiích, ale i stimulace kolagenu a elastinu v pleti. Toto ošetření si oblíbíte díky jednoduchosti, bezbolestnosti a rychlému efektu.

Velkou výhodou tohoto ošetření je časová nenáročnost.

Viora využívá pokročilé a patentované technologie v rámci V20 a poskytuje nejúčinnější možné výsledky, a to:

• Rychle
  • Bezpečně
  • Bezbolestně

Ošetření V20 zahrnuje několik ošetření:

V-FORM terapie

V-FORM terapie pro modelaci těla, celulitidu a redukci tuku využívá patentovanou technologii VioraMulti-CORE™.

Účinné ošetření kombinující použití radiofrekvenční energie a podtlaku ke zlepšení lokálního prokrvení a redukci celulitidy.

V-IPL terapie

V-IPL terapie pro odstranění chloupků, omlazení pokožky, odstranění pigmentových skvrn a akné.

Díky kontaktnímu chlazení před, během a po každém impulzu je ošetření bezbolestné a komfortní.

V-ST terapie

V-ST terapie pro vypínání pokožky využívá patentovanou technologii CORE™.

Díky pokročilé technologii a použití RF energie lze ošetřit všechny typy pleti.

Výsledky pocítíte již po prvním ošetření.

V-FR terapie

V-FR terapie pro rejuvenaci, omlazení pleti, odstranění strií a odstranění jizev po akné využívá inovativní technologii SVC™.