Dnes máme OTEVŘENO od 8:00 do 20:00

Zavolejte nám!

Děláme ženy krásnější již od roku 1999

EyeTight RF™ – Lifting a rozjasnění očí

Revoluční ošetření EyeTight RF™ odstraní příznaky stárnutí bez injekcí a zcela bezbolestně!

S terapií EyeTight RF™ si můžete zachovat „mladiství vzhled“, a zbavit se tmavých kruhů, vrásek a povislé, povadlé kůže.

Terapie VioraEyeTight RF™ je skutečnou alternativou k injekcím a jiným invazivním zákrokům. Jedná se o jediné RF ošetření, které je dostatečně pokročilé a šetrné, aby se mohlo bezpečně a účinně zaměřit na celou oblast očí a ošetřit ji, a to bez vedlejších účinků.

Terapie podporuje tvorbu kolagenu stimulací fibroblastů a pomáhá redukovat ochablou kůži účinným a bezpečným ošetřením symptomů. Terapie také vyživuje pokožku peptidy a esenciálními vitamíny a výtažky, které poskytují stavební materiál pro tvorbu pojivové tkáně, která drží pokožku pevnou.

Terapie VioraEyeTight RF™je rychlé a cenově dostupné a uvidíte okamžité a přirozeně vypadající výsledky, které rozjasní a vypnou pokožku kolem očí. Vaše výsledky se budou nadále zlepšovat, protože po ošetření se stimuluje tvorba kolagenu.

Tipy pro zdravou pleť

Nezapomeňte, že na pleť má nejškodlivější vliv sluneční záření. Chraňte proto svou pokožku před sluncem používáním krémů s vysokým faktorem SPF.

Udržujte svou pleť zdravou a hydratovanou pitím velkého množství vody.

Dopřejte si dostatek spánku. Když spíte, vaše buňky procházejí procesem obnovy.

Často kladené otázky

Může toto ošetření fungovat i na oční váčky?

Ošetření VioraEyeTight RF™ je zaměřeno na všechny typy očních váčků, včetně tmavých kruhů, oteklých očí a tukových váčků pod očima.

Jak dlouho trvá jedno ošetření?

V závislosti na výchozím stavu pleti a ošetřované oční zóně může sezení trvat 10 až 20 minut.